Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
- Úvod
- Sprievodca nákupom
- Reklamácie
Bezproblémové riešenie výmeny, vrátenia i reklamácie
Nevyhovuje Vám matrac? Za 5 EUR/ks vám ho vymeníme za iný v rovnakej či vyššej hodnote. (do 14-tich dní od doručenia)
Všetko vybavíme u vás na adrese, len stačí matrac starostlivo zabaliť. Akonáhle matrac dorazí k nám, bude skontrolovaný a podľa dostupnosti vám odošleme nový. Pokiaľ ste si vybrali matrac drahší, zašleme Vám emailom pokyny na platbu doplatku prevodom, potom vám bude doručený matrac nový.
Chcete matrac vrátiť? Za 15 EUR/ks ho od vás necháme stiahnuť a vrátime vám peniaze. (do 14-tich dní od doručenia)
Všetko vybavíme u vás na adrese, len stačí matrac starostlivo zabaliť. Akonáhle matrac dorazí k nám, bude skontrolovaný a následne vám vrátime peniaze na účet. (môžete, samozrejme, tiež využiť vlastnú prepravu)
Reklamácia? Stačí poslať emailom fotografie, pokiaľ bude uznateľná z fotografií, vybavíme výmenu u vás bez toho, aby ste museli matrac niekam posielať, a to na naše náklady
(matrac musí byť vrátený čistý, bez poškodenia, v opačnom prípade môže byť účtovaný poplatok za uvedenie matraca do pôvodného stavu – čistenie poťahu /výmena a pod., či môže byť zásielka vrátená odosielateľovi, odosielateľ je zodpovedný za riadne zabalenie zásielky - odporúčame do niekoľkých vrstiev pevného igelitu, potravinová fólia je nedostačujúca)
Reklamačný poriadok.
Prípadné reklamácie vybavíme v súlade platnými právnymi predpismi (Občiansky zákonník pre fyzické osoby, Obchodný zákonník pre právnicke osoby). Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov, pri niektorých tovaroch je dlhšia. Na poťah platí vždy zákonná záručná lehota 24 mesiacov.
Reklamácia v priebehu doručovania / preberaní tovaru:
- V prípade doručenia objednaného tovaru, prostredníctvom niektorého zo zmluvných prepravcov predávajúceho, je kupujúci povinný si tovar skontrolovať, či nevykazuje chyby spôsobené prepravou. Pokiaľ áno, je kupujúci povinný tovar neprevziať a spísať s prepravcom zápis o škode. O prípadnom poškodení tovaru počas prepravy je kupujúci povinný neodkladne informovať tiež predávajúceho.
- Pri dodaní tovaru, jeho doručením na zadanú adresu, je kupujúci povinný prekontrolovať dodaný tovar ihneď po jeho prevzatí od osoby vykonávajúcej doručenie a zjavné vady tovaru je povinný reklamovať u predávajúceho ihneď, najneskôr nasledujúci deň po prevzatí tovaru. Neskoršie reklamácie zjavných vád nebudú predávajúcim uznané.
- Pri osobnom odbere tovaru je kupujúci povinný prekontrolovať si tovar pri jeho prevzatí a zjavné chyby je povinný ihneď uplatniť u predávajúceho. Zjavné vady tovaru uplatnené u predávajúceho neskôr nebudú predávajúcim uznané.
Reklamácia v priebehu užívania tovaru:
- Ak vznikne na tovare, dodanom internetovým obchodom Matracehravo.sk reklamovateľná vada, môže kupujúci uplatniť reklamáciu písomne alebo e-mailom. Písomné oznámenie o zistených závadách uplatňuje kupujúci na adrese: Imper-art s.r.o. Boettingerova 18a 301 11 Plzeň resp. na e-mailovej adrese: info@matracehravo.sk . Oznámenie o závadách musí obsahovať: meno kupujúceho, adresu, telefón, e-mail (ak je k dispozícii), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis chyby a popis toho, ako chyba vznikla, pokiaľ možno fotografie.
- Obratom po prijatí oznámenia o chybách predávajúci informuje kupujúceho o následnom postupe v závislosti na druhu tovaru, predovšetkým o tom, kam má kupujúci chybný tovar doručiť (sídlo predávajúceho, autorizovaný servis a pod.).
- Pre úspešné vybavenie reklamácie je bezpodmienečne nutné, aby kupujúci bol schopný predložiť daňový doklad - faktúru, alebo inak preukázať, že reklamovaný tovar zakúpil na www.matracehravo.sk.
- V prípade, že je tovar potrebné poslať späť predávajúcemu alebo servisnému stredisku, je zákazník povinný buď tovar zabaliť do originálneho obalu alebo na vlastné náklady zaistiť obal nový, vyhovujúci nárokom prepravy. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru pri preprave, nemusí byť reklamácia uznaná. Náklady na doručenie tovaru určeného na reklamáciu predávajúcemu nesie kupujúci.
- V závislosti na druhu vád a na povahe tovaru, v súlade s právnymi predpismi platnými v SR, bude oprávnená reklamácia riešená opravou, výmenou tovaru či vrátením zaplatenej kúpnej ceny.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktu, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku.
Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť, ak:
- Výrobok bol poškodený pri preprave (Zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je treba ihneď riešiť s dopravcom. Zákazník nie je povinný takýto tovar od dopravcu prevziať a musí o zistenom poškodení neodkladne informovať predajcu).
- Výrobok bol poškodený neodbornou inštaláciou alebo zaobchádzaním a obsluhou vykonávanou v rozpore s užívateľskou príručkou (pokiaľ pri výrobku existuje).
- Výrobok bol používaný v podmienkach, ktoré nezodpovedali parametrom a požiadavkám uvedeným v dokumentácii (pokiaľ pri výrobku existuje).
- Výrobok bol poškodený pôsobením živlov.
- Výrobok bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii (pokiaľ pri výrobku existuje).
Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany zákazníka (okrem objednávky na IČO)
Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ v súlade s § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo, bez udania dôvodu, odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, beží táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru). Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslané v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete.
V prípade, že si spotrebiteľ želá, podľa predchádzajúceho odseku, odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní, kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy, ideálne s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu na vrátenie peňazí. Tovar súčasne zašle na vlastné náklady na adresu sídla firmy: Imper-art s.r.o. Boettingerova 18a 301 11 Plzeň V prípade využitia dopravy predávajúceho na výmenu či vrátenie tovaru účtujeme poštovné 250Kč / ks pri komprimovanom matraci a 500Kč / ks pri nekomprimovanom matraci. Upozorňujeme, že v prípade vrátenia či výmeny, musia byť matrace riadne zabalené, aby nedošlo k ich poškodeniu pri preprave.
Po obdržaní vráteného tovaru, predávajúci zákazníkovi vráti späť zodpovedajúcu čiastku vopred dohodnutým spôsobom do 14 dní od dátumu doručenia. Zákazník dostane späť celú sumu vrátane prípadných nákladov na dopravu uvedených na faktúre.
Kupujúci nemôže odstúpiť podľa odseku 8 od kúpnej zmluvy:
- o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzatvorením zmluvy oznámil spotrebiteľovi, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy
- o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu
- o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.